[WINNT] Lenovo 100s - klawisze przy starcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Lenovo 100s - klawisze przy starcie
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 11 Apr 2017 19:04:28 +0200

Win 10 (jaka wersja nie wiem).

0. Klient nie ma dostępu - zapomniał hasła
1. Klient poprosił o naprawę (soft), odzysk danych
2. To Lenovo, nie wiem jak wejść do BIOS'u
3. F12 - pokazuje co podpięte (Pendrive robiony Rufusem) - widoczny
4. odpala się normalny z pytaniem o hasło

5,6,7,8,9 zaczyna się i niestety kończy zabawa

udaje się podmiana z porad typu: soisk.pl/...

wychodzą głupoty, ok przebolałem, że lmb nie działa (prawie nówka)

ale po wejściu w Users wychodzi na to, że jest tylko jedno konto usera, na dodatek to nie to.

Czy to możliwe, że blokady i likwidacje profili sięgnęły tak daleko???

A teraz to co mnie interesuje:
Jak w tym lub innych modelach Lenovo dostać się do recovery (na YouTue zciemniają, tam nie ma osobnego klawisza) - w sensie wykonać?

W skrócie jaki są aktywne klawisze podczas bootowania i co robią? :)))

--
Artur