Re: [WINNT] Drukowanie pdf z internetu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drukowanie pdf z internetu
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 10 Apr 2017 11:29:50 +0200
Może potrzebuje gdzieś zapisać plik tymczasowy?
Sprawdź jeszcze w ustawieniach tej konkretnej drukarki, czy nie jest aby
wybrane drukowanie do pliku, i czy w trakcie drukowania jest on-line.
Ale w końcu drukuje (po wskazaniu nazwy pliku), czy nie drukuje wcale?
A tak w ogóle to zamiast "Ctrl+P" spróbuj "Ctrl+Shift+P".

-----