W dniu 2017-03-17 o 12:43, HF5BS pisze:
Użytkownik "Trybun" <cheilimx@jachu.ru> napisał w wiadomości
news:58cbbb79$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
No ale widzisz jak to teraz jest - nie dość że produkują wybrakowane
g*no w stosunku do tego co było kiedyś, to jeszcze za te swoje buble
nie chcą brać odpowiedzialności...
Akurat ścieranie się literek niewiele mi przeszkadza, jakoś sobie
radzę, ważne, by klawiatura była sprawna. Ale co do istoty rzeczy -
chyba się pod tym podpiszę.
Najważniejsze dla mnie jest to, że komputer jest sprawny, a
sprawdziłem go diagnostyką po tym, jak mi się zaczął wypierdzielać,
głównie wywalał się watchdog.sys, aż w końcu po którymś restarcie
zginął sterownik do karty graficznej i jechał na domyślnych. Ale to
już załatwiłem małą reinstalacją - odinstalowanie i pozwolenie, by
system znalazł sprzęt i ponownie go zainstalował, z tym, co ma na
pokładzie. I na razie wszystko mi ładnie gra, diagnostyka
potwierdziła, że sprzęt jest sprawny. Zdechł natomiast napęd CD/DVD
(nie powiem, trochę mu w tym pomogłem) i muszę kupić nowy, a akurat
jest to dla mnie dość poważny wydatek (100-150 PLN), jadę na
doczepionym przez adapter z zasilaczem za 15 złotych łącznie,
zewnętrznym napędzie.
Ogólnie nie narzekam, chyba, że na brak kasy :)
U mnie stacjonarny, kupiony przed paru laty składak jak na razie wymagał
tylko wymiany napędu DVD. No i olewanie klienta przez firmę Asus - ani
razu nie była wydana aktualizacja BIOSu. Tak że zakupiony do tego kompa
dysk SSD musiałem zainstalować w innej maszynie bo BIOS w tym konkretnym
kompie go nie rozpoznawał.
Znacznie gorszym zakupem był wybór laptopa firmy Asus. Sprzęt prawie
nowy, a już trzy (touchpad, napęd optyczny, klawiatura) wizyty w
serwisie, w tym jedna na własny koszt. Dodatkowo sprzęt raz przyszedł z
serwisu porysowany i z rozerwanym oryginalnym opakowaniem..
|