Re: [WINNT] Tablet z win 8.1 - po aktualizacji wyłacza się po 30 sek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet z win 8.1 - po aktualizacji wyłacza się po 30 sek
From: "Matli" <Wasmant@wp.pl>
Date: Wed, 29 Mar 2017 14:02:17 +0200
Nie znam się na tabletach.
Ale w ostateczności chyba można zresetować do ustawień farycznych.
W internecie jest dużo poradników jak tego dokonać.

Faktycznie to jest win 8 pro.
W trybie normalnym tablet się wyłącza po 30 sekundach.
W trypie awaryjnym działa normalnie.

Nie mogę zresetować do ustawień fabrycznych - podczas takiej próby mam komunikat, że brakuje jakichś plików na dysku i system prosi o nośnik z systemem :-( Próbuję zrobić windows update w trypie awaryjnym ale nic nie ściąga. Ciągle system mieli, mieli i mieli. Jak mogę i skąd ściągnąć win 8 pro 32 bit dla swojego tabletu. Mam klucz systemu (pobralem go programem key...coś tam).