Re: [WINNT] Windows 10 - błąd przy wejściu do opcji "Ochrona systemu"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - błąd przy wejściu do opcji "Ochrona systemu"
From: Marek <trele@fele.pl>
Date: Wed, 22 Mar 2017 12:57:10 +0100
W dniu 2017-03-22 o 12:20, Piotr B. [pb2004] pisze:
Marek <trele@fele.pl> wrote:

W otwartym oknie na liście dysków nie widzę żadnego dysku, w kolumnie
tabelki "Dostępne dyski" jest tylko napis "Trwa wyszukiwanie...".
Natomiast w dzienniku systemu Windows, w grupie "Aplikacja" jest
zgłaszany błąd:

"Błąd Usługi kopiowania woluminów w tle: Błąd wywołania procedury
w Dostawcy kopii w tle {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}.
Szczegóły procedury: IVssSnapshotProvider::IsVolumeSupported()
failed with 0x8000ffff [hr = 0x8000ffff, Katastrofalny błąd.]."

Winny jest najprawdopodobniej któryś zamontowany wolumin/partycja. Nie
masz jakich nietypowych zamontowanych partycji np. Truecrypt itd?

  Od czasu upgrade'u z Win 8.1 (około 2 miesiące temu) nie mieszałem
nic w partycjach, zresztą opisywany problem nie istniał jeszcze
z miesiąc temu.
  Zapomniałem dodać, że identyczny błąd miałem na innym komputerku
(takim małym z odczepianym ekranem), ale nieupgrade'owanym. Ponowna
instalacja rozwiązała problem.
  Na lapku, z którym jest problem, ponowna instalacja systemu to
ostateczność, bo miałbym dość sporo programów do instalacji, więc
liczę na jakieś rozwiązanie lite'owe.

--
Pzdr.
Marek