[WINNT] Windows Media Format 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows Media Format 11
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Thu, 2 Mar 2017 17:31:48 +0100
W programie z testami na prawo jazdy, powinny wyświetlać się filmy.
Tak się nie dzieje. W instrukcji od ww. napisano, że wymagany jest Windows Media Player 8 (mam 12) i Windows Media Format 11.
Na stronie Microsoftu znalazłem coś takiego:
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=19289
Mam Win7 SP1 64 bit. Niby powinno pasować. Po wielu godzinach aktualizacji/instalacji pojawia się komunikat, że ten program jest nieodpowiedni dla mojego komputera.

Co z tym zrobić? To co podlinkowałem to nie to co jest potrzebne? Format 11 na stronie Microsoftu nie znalazłem, tylko dla XP a ja ma Win7.

Robert