Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 25 Feb 2017 17:21:20 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Feb 2017 17:06:52 +0100
 doszła do mnie wiadomość <58b1ab99$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
 od "JA" <JA@JA.pl>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości 9f83bchksha1v1jpsk6tvsa4a9241ua4hb@4ax.com">news:9f83bchksha1v1jpsk6tvsa4a9241ua4hb@4ax.com...

>Dzięki. Kliknąlem w link download i pokazała się strona
>z Download gparted-live-0.28.1-1-i686.iso.
>Czy to jest to co powinienem ściągnąć i wypadlić dla laptopa
>32-bit?
>Rozumiem, że po wypaleniu muszę z tej płytki zbootować system.

Tak, wypalić lub zagzdrawęźić bootujący pendrive:
http://gparted.org/liveusb.php
Zaorać tablicę partycji, po czym zrobić nową wg uznania.

--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."