[WINNT] Win10 i gamma monitora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 i gamma monitora
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 28 Feb 2017 23:02:54 +0100
Witajcie.

Tak sobie próbnie na starym laptoku zainstalowałem na czysto Win10 z kompilacji 15025 InsiderPreview Enterprise (akurat miałem pod ręką).

Surowy Windows przy konfiguracji ekranu pokazał dla mnie nowość: zmiana kolorystyki na cieplejszą w godzinach nocnych. Godziny albo ustawiane "z palca", albo brane z lokalizacji jako od zachodu do wschodu Słońca.

Później puściłem już roboczą instalację, najpierw przez Win7 Home, później podnoszony do Win10 w trybie OnLine.

Teraz za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć opcji zmiany kolorystyki w zadanych godzinach.

Nie ma tego w Win10 Home?
Da się "dorobić"?
Albo "pożyczyć" jakoś z InsiderPreview?

Wszystkie instalacje x64.

--
Pozdrawiam.

Adam

  • [WINNT] Win10 i gamma monitora, Adam <=