[WINNT] Windows 2012: powiadomienie o kończącej się ważności hasła: co ź

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 2012: powiadomienie o kończącej się ważności hasła: co źle zrobiłem, że nie działa ?
From: Marek <marek.newsgroups@gmail.com>
Date: Thu, 16 Feb 2017 13:44:56 -0800 (PST)
Jako początkujący admin nowego serwera próbuję sie zmierzyć z powiadomieniem
użytkownika o kończącej się ważności hasła.Na teraz przy domyślnych
ustawieniach jest tak, że jak sie hasło skończy, to user poporstu nie ma
dostępu do sieci. Chciałbym, żeby było tak:
1. Na kilak dni przed końcem ważności hasła po zalogowaniu jest komunikat, że
hasło skończy się za dni...
2. Przy próbie logowania po wygaśnięciu hasła pojawi asię monit że hasło
straciło ważności i daje się je zmienić.
3. Jak ustawię, że user po pierwszym logowaniu ma zmienić hasło, to po prostu
nie może się zalogować (brak komunikatu o konieczności zmiany hasła, a to do
zmiany nie daje dostępu do zasobów)

Odorbiłem lekcję google, i zrobiłem tak:
Dla Default Domanin Controller Pollicy ustawiłem:
1. Konfiguracja komputera/zasady/ustawienia systemu Windows/ustawienia
zabezpieczeń/zasady konta/zasady haseł/maksymalny okres ważności hasła: 30 dni.
Minimalny 0 do testu)

2. Konfiguracja komputera/zasady/ustawienia systemu Windows/ustawienia
zabezpieczeń/zasady lokalne/opcje zabezpieczeń/Logowanie interakcyjne: monituj
użytkownika o zmianę hasła: 35 dni (do testu, przy ważności hasła 30 dni
powinno sygnalizować codziennie)

I nie działa. Co robię źle ? Możliwy jest monit w formie okna dialogowego, czy
tylko dymek ?

OS klienta: win xp, win 10.

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź.

  • [WINNT] Windows 2012: powiadomienie o kończącej się ważności hasła: co źle zrobiłem, że nie działa ?, Marek <=