Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
> Dnia 06 Feb 2017 12:20:01 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):
>> Przyczyn może być wiele. Od złego sterownika karty graficznej poprzez
>> 3rd party rozszerzenia Eksploratora po błąd w nowej powłoce lub nawet
>> błąd w 3rd party programie antywirusowym. Zacznij może od
>> wyłączenia/deinstalacji 3rd party rozszerzeń Eksploratora. Sprawdź także
>> w historii niezawodności jaki proces ulega awarii.
> Historia niezawodności zeznaje:
> Eksplorator windows - Zatrzymano działanie - rozwiązania brak
> Mógłbyś powiedzieć krótko o co chodzi z tymi trzeciorzędowymi
> rozszerzeniami Eksploratora? Co to jest? Gdzie tego szukać?
3rd party czyli nie od Microsoftu. Gdzie szukać? Najprościej za pomocą
programu np:[1].
1. http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html
--
Piotr Borkowski
|