Re: [WINNT] Windows 10 Pro, problem z IIS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Pro, problem z IIS
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 24 Jan 2017 12:35:05 +0100
W dniu 2017-01-24 o 01:09, Grzegorz Niemirowski pisze:

Jak wspomniałem, mechanizmy rozwiązywania nazw są trzy: DNS, hosts i
NetBIOS. Jeśli chodzi o DNS, to możesz sobie zarejestrować darmową
domenę i skonfigurować ją na lokalne IP.

Ahhh... rozumiem! Podświadomie zafiksowałem sobie w głowie powiązanie faktu istnienia domeny z koniecznością przypisania do niej publicznego IP w DNSach, bo tak czyni się zazwyczaj. Tymczasem, jak rozumiem, mogę w rekordzie A ustawić moje lokalne IP. Dobrze interpretuję?

--
Pozdrawiam,
Marek