Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 26 Jan 2017 23:26:45 +0100

Użytkownik "maniek" <spam@spam> napisał w wiadomości news:588a6a03$0$16891$b1db1813$8a713e5c@news.astraweb.com...
Dla mnie ten cały Gparted to jakaś spuchnięta kobyła.
Widzę, że obecnie linuksowe idą w ślady microsoft, czyli droga na zatracenie. Czyli będzie dobre jak będzie coraz bardziej spuchnięte...
Osobiście do zabaw z partycjami wolę płatny, malutki:
https://www.terabyteunlimited.com/bootit-bare-metal.htm
Po nim zawsze wszystko pięknie wstaje, także xp nie marudzi, po zabawach z przesuwaniem, zmniejszaniem partycji - działaniach na żywym organiźmie dyskowym.

Cała jest rzecza programów, którym można zaufać. Ja GParted nie zaufam i użyję tylko wtedy, gdy inne opcje będą zbyt trudne do realizacji.

(C) Kabaret Neo-Nówka.