[WINNT] Windows 10 Pro x64, problem z ODBC 32 vs 64

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 Pro x64, problem z ODBC 32 vs 64
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 24 Jan 2017 00:54:25 +0100
Witam,

Mam kłopot z uruchomieniem lokalnego serwisu WWW w ASP współpracującego z bazą danych mdb. Otóż sporo czasu temu zrealizowałem pewien projekt pod Windows XP 32. Chciałbym go przenieść pod nowy system operacyjny jak w temacie. No i okazuje się, że nie sposób nawiązać połączenia z bazą danych poprzez ODBC. Pod systemem 64-bitowym mamy panel kontrolny dla wersji 64-bitowej i 32-bitowej. Gdy skonfiguruję połączenie w wersji panelu 32, to nie jest ona widoczna dla lokalnej aplikacji ASP (mam na myśli uruchomienie Edge i podanie URL aplikacji). Przypuszczam, że pod 64-bitowym systemem ignorowane jest wszystko co ustawiono w panelu 32-bitowym. Być może działa to dla plików skompilowanych 32-bitowo ale ja używam skryptów ASP więc nie mam wpływu na połączenie z bazą danych 64 vs 32. Zatem czy jest jakiś sposób na wymuszenie połączenia ODBC z 32-bitowym driverem Microsoft Access?

--
Pozdrawiam,
Marek