[WINNT] Instaler LibreOffice 5.2.4 *.msi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instaler LibreOffice 5.2.4 *.msi
From: Radziwil <d.rodziewicz1@gmail.com>
Date: Thu, 19 Jan 2017 11:39:04 -0800 (PST)
Witam

Od kilku dni męczę się z instalatorem LibreOffice pobranym ze strony
https://pl.libreoffice.org/.
Mam świeżo zainstalowany MS Windows Vista 32-bit SP2. Windows Update od kilku
dni wyszukuje aktualizacje :-( Założony jest tylko jeden użytkownik, z
uprawnieniami administratora.
Mam poprawnie zainstalowany Instalator Windows w wer. 4.5.6002.18005.
Podczas uruchamiania instalatora z pulpitu brak jakiejkolwiek reakcji. Przy
uruchamianiu instalatora z linii poleceń (uruchamianej jako administrator)
otrzymuję komunikat "Odmowa dostępu". Instalator leży na moim pulpicie, czyli
mam do niego pełne prawa.
Instalator uruchomił się dopiero po wpisaniu w linii poleceń: msiexec /package
c:\Users\admin\Desktop\LibreOffice_5.2.4_Win_x86.msi
Co jest nie tak z moim systemem? Co powinienem jeszcze sprawdzić, aby można
było bez przeszkód instalować oprogramowanie?

Pozdrawiam
Darek