Re: [WINNT] Komunikacja między maszyną wirtualną a hostującą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komunikacja między maszyną wirtualną a hostującą
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 23:56:13 +0100

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:5854879d$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
Mam w Win-10 wirtualny XP, zarówno w boxsie od MS, jak i drugi, pod
Oracle, i ani
w  jednym ani w drugim nie potrafię jakoś znaleźć szybkiej, łatwej i
wygodnej metody przesyłania informacji (pliki, ale dobrze też byłoby
zawartość schowka), pomiędzy virtu, a fizyczną maszyną. W używaniu
maszyny wirtualnej jestem zielony jak ten szczypiorek na wiosnę, dlatego
liczę na wyjaśnienie mocno łopatologiczne.

W każdej maszynie, jaką się bawiłem, była możliwość wyznaczenia katalogu, gdzie był on wspólny dla wirtualki i dla hosta. Poszukaj w opcjach... A schowek... chyba w M$ VPC, ale ręki uciąć nie dam, po zainstalowaniu jakiegoś dodatku, mogłem przerzucać schowek między maszynami. Intensywniej nie rozkminiałem, bo wirtualki były mi potrzebne raczej do sprawdzania różnych spraw, niż do ciągłej pracy.

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.