Thu, 15 Dec 2016 16:08:24 +0100, w <5852b1fc$0$640$65785112@news.neostrada.pl>,
"Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał(-a):
> Mam problem nie u mnie ale znajomego. Konto gmail oraz Mozilla Thunderbird
> pod Windows 7. Na 2 różnych komputerach u niego przy wysyłaniu poczty z
> Thunderbira maile idą w kosmos. Odbieranie działa natomiast prawidłowo.
> Pojawiają się nawet w elementach wysłanych zarówno klienta pocztowego jak i
> są widoczne na stronie gmail. Nie chcą natomiast w ogóle dochodzić do
> odbiorców a niektóre wracają po dłuższym czasie np 10 min, godzina odbite z
> komunikatem 550 o braku istniejącego odbiorcy. Przy wysyłaniu bezpośrednio
> ze strony gmail wszystko działa prawidłowo i maile dochodzą od razu.
> Czym może być spowodowany problem?
Wygląda, że ma jakiś trefny IP. Niech zrestartuje modem -- dostanie nowe IP.
Jeżeli to nie pomoże, to może jednak jakaś infekcja albo dziwny dodatek do Th
coś dodający do emaili? Niech sobie obejrzy na www te wysłane przez Th.
Sprawdzić czy pole "To:" nie zostaje zmienione.
|