Re: [WINNT] [OT] Gmail a tradycyjne czytnik poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Gmail a tradycyjne czytnik poczty
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 31 Dec 2016 15:54:13 +0100
Dnia Sat, 31 Dec 2016 14:44:23 GMT, PiteR napisał(a):

> web login required
>
> przeszedłeś logowanie, sms i zaakceptowałeś regulamin?

Zainstalowałem Thunderbirda i skonfigurowałem konta jako IMAP. W trakcie
konfiguracji zostałem odesłany na stronę gmaila gdzie musiałem udzielić
extra zezwolenia. Wszystko działa. Niestety, co bym nie kombinował w
Operze (i w ustawieniach konta gmail na serwerze) najlepsze co dostaje
to "inwalid credentials".
Ha, olśniło mnie, może teraz jak już Thunderbird zrobił co trzeba to i
Opera zadziała? Zaraz sprawdzę :)

--
Jacek
I hate haters.