Re: [WINNT] BOINC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] BOINC
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 29 Dec 2016 17:17:59 +0100
Dnia Thu, 29 Dec 2016 16:41:32 +0100, Roman Tyczka napisał(a):

> Pierwsze dwa linki z brzegu temu przeczą.

Ech, wnerwiłem się, wyciągnąłem z szuflady stary miernik i pomierzyłem
prąd pobierany przez skrzynkę w idle i gdy demon BOINC liczy. Wyniki są
takie:
idle 62 W
stress 97 W
różnica to 35 W, pominąwszy klasę miernika (która dawno wzięła sobie
bezterminowy urlop), fakt że nie mierzę mocy czynnej tylko jakąś bliżej
nie określoną pozorną i to że nie znam chwilowej wartości napiecia
sieci.
No, trochę się pomyliłem :) mówiąc o 20 W, ale po prostu zapomniałem o
tym że od niedawna mam grafikę z CUDA która też liczy i swoje bierze.
Tak czy owak, jest to niewiele w porównaniu do radochy w szukaniu IT :)
--
Jacek
I hate haters.