Re: [WINNT] na czym polega 100% użycia procka?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] na czym polega 100% użycia procka?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 19:59:27 GMT
ToMasz pisze tak:

> odpaliłem tvn24 na telefonie ze snapdragonem 800 chodzi płynnie.
> odpaliłem na tablecie z intelem inside (nie wiem jaki z costam)
> też chodzi płynnie. stąd wniosek ze jest jakiś problem z softem w
> Twoim lapku.

no coś niechybnie jest źle. Wszystko pozamykane.

Otwieram Firefox 50.0.2, otwieram tvn24, strona się ładuje wizualnie,
jednak kółeczko się kręci bez końca, użycie cpu 50% stale.

biorę kursorem za suwak i chce przewinąć stronę użycie skacze do 100%
strona skacze z bezwładnością, nie można utrafić w chciany tekst,
zdjęcie.

--
Piotrek

Let me see your war face.