[WINNT] Windows Server i certyfikat SSL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows Server i certyfikat SSL
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 5 Dec 2016 22:40:18 +0100
Proszę o pomoc z instalacją certyfikatu SSL na serwerze z Windows Server
2012 R2.
Straciłem cały dzień i nie potrafię go zainstalować. Problem polega na tym,
że nie używam żadnego standardowego serwera typu Apache czy IIS, więc nie
mogę instalować certyfikatu wg poradników dotyczących tych narzędzi.
Serwer to VPS z Windows, zainstalowałem certyfikat w repozytorium
certyfikatów maszyny, potem poleceniem netsh binduję certyfikat do
odpowiedniego portu i dostaję błąd:

SSL Certificate add failed, Error: 1312
Określona sesja logowania nie istnieje. Być może została już zakończona.

Wygooglowałem, że przyczyną może być brak zintegrowanego z certyfikatem
klucza prywatnego, ale nie umiem tego zrobić.
Proszę o pomoc. Jak wsadzić ten klucz prywatny do certyfikatu?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka

  • [WINNT] Windows Server i certyfikat SSL, Roman Tyczka <=