Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 27 Nov 2016 21:47:37 +0100
HF5BS w news:o1f0um$tii$1@node1.news.atman.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:583ad16e$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
Miej pretensje do twórców Szklarni - jest w systemie od ponad 20 lat,
takie  zachowanie. I konkretnemu celowi służy.
jasniej prosze co i jak, i gdzie;  jesli juz.
Podpowiem tylko - opcje zaznaczania i klikania.

ja pisze o tym,ze klikam w TC w katalog, potem tuz po nim w sasiedni (czyli pod nim/nad nim) - i ten sasiedni nie otwiera sie, i to jest naturalne dzialanie, i nic w TC w tej sprawie nie musze ustawiac (a musze? nie widze); natomiast w DC od razu otwiera sie drugi katalog, albo uruchamia sie (jesli byl tym drugim obiektem) plik. O to mi chodzi.