Re: [WINNT] Win server 2012 VBS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win server 2012 VBS
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Sat, 26 Nov 2016 21:42:37 -0000 (UTC)
Dnia 26.11.2016 Krzychu <vbgfhytre@wp.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał w wiadomości grup

> niby tak ale putty jako klient telnet nie przyjmuje parametru -pw z hasłem a
> do routera po ssh dostać się nie mogę :(

Nie przekażesz telnetowi hasła w taki sposób.

--moje.haslo.i.komendy.do.wykonania--
user
password

twoje komendy
exit
--

cat moje.haslo.i.komendy.do.wykonania | telnet 192.168.0.1
Pod windowsem coś w stylu:

Możesz restartować również z pomocą webowego interfejsu. Połącz się do
routera z pomocą przeglądarki, podejrzyj za pośrednictwem wbudowanych
narzędzi developerskich (lub HttpLive Headers), przekazywane nagłówki i
wykorzystaj je w skrypcie.

--
#hasło (przekształcone z pomocą JS do base64) skopiuj
PASS="Cookie:

curl -H "$PASS" -H "Referer: http://192.168.0.1/userRpm/LoginRpm.htm?Save=Save";
http://192.168.0.1/$ID/userRpm/SysRebootRpm.htm?Reboot=Reboot
--

To akurat odnosi się do tplinka, ale procedura wygląda mniej więcej
podobnie.