Re: [WINNT] chkdsk i klonowanie [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] chkdsk i klonowanie [cross]
From: cana <xenocyd@wp.pl>
Date: Fri, 18 Nov 2016 20:19:03 +0100 (GMT+01:00)
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
> mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek najpierw
> sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było żadnych błędów.
> zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone Pro, ale odmówił
> współpracy podczas weryfikacji. najnowsza clonezilla również
> stwierdziła, ze na dysku są błędy. HD regenerator powiedział po
> przeczesaniu dysku do trzech czwartych, stwierdził, że dysk "nie jest
> gotowy". dodam, ze system zainstalowany na tym dysku chodzi bez żadnego
> problemu. żadnych błędów systemowych w logach. jaki czort?
> [...]

mnie przy przenosinach
 z hdd na ssd przy badach na systemowej
 pomógł  aiomei backuper zbootowany z usb,
skopiowałem z błędami,  naprawilem na ssd i działa  do dziś,  hdd
 źródłowy zresztą  też i to w mniej komfortowych warunkach bez
 fanaberii :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||