Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy TC dziś wypuszczony.
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 25 Nov 2016 17:10:55 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:58385cb4$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
(muszę sprawdzić, czy nie dodano dekodowania 7z,

nic z tego, czyli po staremu; ale ja mam pare zewn. wtyczek zainstal, takze
i w sprawie 7z

Spoko, w wolnej chwili sprawdzę.

Natomiast na minus, zdecydowanie, brak działania pluginu RamCopy,
brakuje mi  tego (TC ulega zmrożeniu i trzeba go ubijać). Można
kombinować ustawieniami  buforowania, ale średnio mi to wygodne.

aaa, czyli piszesz o tym, o czym ja wyzej. To wtyczka ramcopy (bo chyba
mialem wowczas wtyczke zewn.) juz nie dziala (a dzialala jakas, na wlasne
oczy widzialem)?.

Ano, o to właśnie. Nie wiem, co zmienili.

tak jak pisalem wyzej: buforowanie... no srednio szybko idzie.

To też, ale po prostu nie jest to zbyt wygodne, choć nie takie trudne, w obsłudze.

OK. A co z podpowiedzia, jak dorobic sobie z trzeci analogiczny panel? :)

Nie wiem, czy nie da się to zrobić wtyczką, lub definicją widoku /-ów.
Zobacz też skrót CTRL-F8, CTRL-SHIFT-F8, oraz piąta od lewej ikonka pod menu. Nawet, przyznam, nie wnikałem, czy da się zrobić, jedynie 4 (a właściwie dwa jakby podwójne) panele eksploracji katalogów, to na nich 2 minuty pomacałem, nie miałem potrzeby bardziej zaawansowanego korzystania. Jak już, to drugi TC, poszło szybciej, niż kombinowanie.

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"