[WINNT] program do kopiowania (odzyskiwania) plikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] program do kopiowania (odzyskiwania) plikow
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 22 Nov 2016 07:16:03 +0100
mam dysk ktory teoretycznie jest ok - dziala, smart nie pokazuje niczego niepokojacego

mam trzy rozne komputery (lacznie z kablami stata) ktore nie maja zadnych problemow z podobnymi sytuacjami wiec teoretycznie moge wykluczyc problem z komputerem (ram)

(tu robi sie nieco dziwnie bo po wykluczeniu komputera i kabla powinno dziac sie cos w crc w smarcie, a sie nie dzieje - chyba ze to jednak kwestia polaczenia kabel - dysk (zlacze) etc.)

mam na tym dysku plik 256GB - nieskompresowany obraz pelnego dysku - ogolnie rzecz biorac dziala jak powinien i podczas kopiowania oczywiscie nie jest uzywany przez nic innego

chcialbym go skopiowac do nowej lokalizacji

suma kontrolna po kopiowaniu wychodzi mi za kazdym razem inna, suma kontrolna pliku przy samym odczycie z dysku wychodzi mi za kazdym razem inna

potrzebuje program ktory podczas albo po kopiowaniu porowna mi oba pliki, sektory/bajty ktore sie nie sie nie zgadzaja odczyta po kilka razy i wstawi najbardziej prawdopodobne

nie pamietam podobnej funkcjonalnosci w zadnym sofcie, poki co przychodzi mi jedynie do glowy split w tc i dobor kawalkow na podstawie sum kontrolnych, ale z racji tego ze przy 256GB takie operacje troche trwaja wolalbym cos automatycznego