Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Identyfikacja kompurtera?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Tue, 8 Nov 2016 17:17:37 +0100
Proces Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> zwrócił błąd:

> Alez jego własnie uzywam, tyle ze dosc starej wersji która dostałem free z
> jakims numerem gazetki komputerowej.
> W ktorym miejscu w ustawieniach to znajde?
> Bat kosztuje 190zł brutto, jak w mojej wersji tego jeszcze nie bedzie to
> chyba zmotywowałes mnie zeby wydac 200 na nowa, aktualna wersje :)

Ta sama gazetka (Komputer Świat) ma w obecnym numerze też Bata, tylko
jest mały haczyk: ma on ważność przez rok, a nie bezterminowo jak tamta
sprzed lat (wtedy też po to kupiłem :)). Nie wiem jak to program
sprawdza, bo z tego co się orientuję The Bat nie ma jakichś subskrypcji
czasowych, ale może to wersja specjalna.

--
Saiko Kila
"We will build new ships to carry man forward into the universe, to gain