[WINNT] Opera - 'znikajace' okienka wyboru.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Opera - 'znikajace' okienka wyboru.
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 8 Nov 2016 11:18:23 +0100
Mam dziś jakiś zonk z Operą 36: strona przeglądarki (akurat w LAN wchodząc na
NAS) się pojawia, natomiast nie pojawiąją się okienka wyboru, te do
ewentualnego "zaptaszkowania". Pojawiają sie dopiero po kilku minutach i to po
najechaniu kursorem na sasiadujący z okienkiem tekst. Co jest grane w tej
Operze? W ostatnich dniach niczego w ustawieniach przeglądarki nie zmieniałem
(pop-upy są włączone), jedyną zmianą była reinicjalizacja Qnap-a - a może to
zreinstalowany NAS tak się dziwnie zachowuje w oknie Opery?
  • [WINNT] Opera - 'znikajace' okienka wyboru., ąćęłńóśźż <=