Re: [WINNT] cureIT - zablokowac antywir.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cureIT - zablokowac antywir.
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 25 Oct 2016 01:44:31 +0200
1634Racine w news:580e952d$0$641$65785112@news.neostrada.pl
[..........]
 Pomijam to, że nie wiem o czym piszesz.
Jakie binarki, jaki kontakt z hosts?
cureit.exe - binarka, system dostaje zaszyte w exe polecenie ominiecia najprymitywniejszego dns-a jakim jest hosts, bo ominiecia w ogole
wszelkich  innych dns-ow poza wyznaczonymi firmy drweb. Dajesz glowe, ze
tak nie jest?  Ja - nie. Ewidentnie laczenie z siecia (polecenie z tego
pliku) wpisy w  hosts omija.

albo cureit ma zaszyte po prostu *czyste* ip do polaczen:
217.16.26.90      jimmy
85.10.234.30       zeppelin
46.46.160.203
- to sobie mozna blokowac i blokowac w hosts.