Re: [WINNT] Dobry archiwizer/kompresor do 7zipa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dobry archiwizer/kompresor do 7zipa
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 11 Oct 2016 08:52:13 +0200
On Tue, 11 Oct 2016 07:48:26 +0200, Nathan wrote:

> zobacz J7Z

Apka napisana w Javie, nie cierpię tych javowskich niedorobionych GUI.
Szukam czegoś natywnie windowsowego raczej.

Znalazłem na razie coś obiecującego o nazwie IZArc, wspiera poza 7zipem
kilkadziesiąt innych formatów i wygląda obiecująco, jeszcze nie testowałem,
bo czasu nie było.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka