Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 7 Oct 2016 14:48:54 +0200
pueblo w news:57f793da$0$15205$65785112@news.neostrada.pl
Witaj universis, 06 paź 2016 w
news:nt6gdc$cfe$1@usenet.news.interia.pl napisałeś/aś:
P˘ki co to kilka godzin spedzilem na stronie IBM'a i nie znalazlem.
To jest karta graficzna Intel Graphics Media Accelelator 3650 lub
skr˘towo
Intel GMA 3650.  Oznaczenia typu PCI\VEN & DEV o kt˘rych piszesz sa
takie :
PCI\VEN_8086&DEV_0BE1&SUBSYS_FC101179&REV_09\3&11583659&0&10
Znalazłem w Driver Pack Solution trzy drivery z czego jeden na 64bit.
Wrzucam na dropboxa paczkę dla XP. Gdyby się nie udało, być może
poterzbny jakiś konkretny ster dla chipsetu. Wtedy polecam ściągnięcie
iso (przez torrent)DPS
https://www.dropbox.com/s/57pre3o3bcxpyqk/xp.zip?dl=0
W folderze jest spakowany jakiś alternatywny plik inf.

nie taje, ze mialem i to na mysli dla podpowiedzenia (kiedys korzystalem pare razy z DPS), ale... taka *plotke* (?) wyczytalem, wiec przystopowalo mnie:
http://www.dobreprogramy.pl/DriverPack-Solution,Program,Windows,42596.html
                               (patrz: komentarze)