Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 4 Oct 2016 12:04:51 +0200
pueblo <nomail@nomail.pl> napisał(a):
Witaj pueblo, 04 paź 2016 w
news:57f36f3b$0$645$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
Wydawało mi się, że sprawa jest już dla mnie jasna, ale trafiłem na
wątek
http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2846492/readyboost-ramdisk-
improve-disk-access-times-ssd.html
Gość w drugim poście pisze, że:
"większość nowoczesnych systemów używa niezalokowanej pamięci jako
cache dysku"
Czy on bredzi? Czy rzeczywiście tak jest?
Przyszło mi do głowy, że mogłem źle go zrozumieć. Przyjąłem że
unalocated, to będzie ta niewidoczna pamięć (zwykle) powyżej 3GB w
systemie 32bit, a może miał na myśli niewykorzystną pamięć z tej
"widocznej" puli.

Tak, chodziło o niezaalokowaną, czyli nieużywaną w danej chwili. Nie o niedostępną.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/