Re: [WINNT] [ot] dodatek do firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] dodatek do firefox
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 1 Oct 2016 23:30:29 +0200
...:::WISKOLER:::... w news:ye17bdxa2wcp$.1a70t4k646h9e$.dlg@40tude.net
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą 2late
naskrobał(a):
Rozumiem ze przestudiowales wszystkie opcje TabMixPlus?
[OT]
Skoro zachaczyła dyskusja o TabMixa, w którym miejscu tegoż dodatku
zaznaczało się/odznaczało żeby firefox po wczytaniu się odczytywał
wszystkie karty a nie tylko tę która jest aktualnie "na wierzchu".
Gdzieś to kiedyś zaptaszkowałem, a teraz mam cztery karty na stałe otwarte
i po uruchomieniu systemu i wczytaniu FF musze po kolei przechodzić przez
wszystkie karty żeby się wczytały i czekać na każdą z nich.

w about:config:
browser.sessionstore.restore_on_demand  <--- daj "false"