Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "Ewa" <E@wa.pl>
Date: Fri, 14 Oct 2016 10:01:49 +0200
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:58000c02$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
stad sciagasz *mediainfo* -->
http://portableapps.com/apps/music_video/mediainfo-portable
I tym programem badasz plik flv, czy aby "na 100%", a wiec czy faktycznie,
jest kodowany kodekiem x264/h264, co daje plik kodowany (avc) ->
https://pl.wikipedia.org/wiki/H.264/MPEG-4_AVC
czyli nadaje sie do przepakowania do mp4 za pomoca  wiersza polecen dla
ffmpeg.

Mediainfo ściągnęłam, zainstalowałam i uruchomiłam dla pliku video.flv.
Otrzymałam odpowiedź:

General
Complete name                            : C:\video.flv
Format                                   : Flash Video
File size                                : 4.73 MiB
Duration                                 : 1 min 51 s
Overall bit rate                         : 355 kb/s
httphostheader                           : r8---sn-4g57kuel.googlevideo.com

Video
Format                                   : Sorenson Spark
Codec ID                                 : 2
Duration                                 : 1 min 51 s
Bit rate                                 : 284 kb/s
Width                                    : 426 pixels
Height                                   : 240 pixels
Display aspect ratio                     : 16:9
Frame rate mode                          : Constant
Frame rate                               : 24.000 FPS
Bit depth                                : 8 bits
Bits/(Pixel*Frame)                       : 0.116
Stream size                              : 3.78 MiB (80%)

Audio
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 2
Format profile                           : Layer 3
Mode                                     : Joint stereo
Mode extension                           : MS Stereo
Codec ID                                 : 2
Codec ID/Hint                            : MP3
Duration                                 : 1 min 51 s
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 64.0 kb/s
Channel(s)                               : 2 channels
Sampling rate                            : 22.05 kHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 873 KiB (18%)
Writing library                          : LAME3.98.2

Nie wiem czy jest kodowany kodekiem x264/h264, co daje plik kodowany (avc)
czy nie.

Co do wysłania tego pliku na jakiś serwer, oczywiście nie ma problemu
i byłoby to bardzo wskazane (równocześnie dziękuję za Twoją propozycję
poświęcenia czasu mojemu plikowi) gdybym mogła być pewna, że wszystkie
moje pliki, a  przynajmniej znakomita ich większość, były zapisywane
tak samo. Tak jednak nie było.
Dlatego chciałabym sama móc sprawdzać czy konkretny plik się nadaje
do przetworzenia poleceniem ffmpeg, czy nie. Na razie nie wiem jak
interpretować to, co jest podane w powyższej odpowiedzi.

Pozdrawiam
Ewa