Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Wed, 5 Oct 2016 19:51:11 +0200 (CEST)
Roman Tyczka <noemail@because.no> Wrote in message:

> Wątpię, nie sądzę by się dało tym sterować, ale mogę się mylić.

Jejku, z czym problem, przecież możesz  łatwo ustawić na której
 partycji jaki pagefile i jak duży, jedyny wymóg żeby był minimum
 32MB na systemowej żeby móc zalogować się.
Pytający może ustawić pagefile 32MB na systemowej a np. 3 GB  na
 RAM-dysku.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/