Re: [WINNT] VMware czy VirtualBox?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VMware czy VirtualBox?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 29 Sep 2016 17:03:08 +0200 (CEST)
Roman Tyczka <noemail@because.no> Wrote in message:
> Mam licencję na vmware workstation 10.x (obecna to 12). Teraz potrzebuję
> opinii czy nową maszunę lepiej odpalić w tym vmware czy może użyć
> VirtualBoxa? Co będzie lepiej działać? Potrzebuję w nim mieć system Win7 i
> używać wirtualnego desktopa do pracy. Co sugerujecie?

VirtualBox przejrzystszy od VMWare,  przynajmniej sprawia takie
 wrażenie, że masz większy wgląd w "architekturę" wirtualnej
 maszyny, ale być może to tylko pozory, np. VMWare pozwala jedynie
 na SCSI jako kontroler dysków, ale za to bierze WIĘKSZĄ
 ODPOWIEDZIALNOŚĆ, za pewne działanie tego.

VirtualBox jest programem OpenSource, możesz sam sobie poprawić
 kod jak Ci coś szwankuje ;)

VMWare jest biznes ClosedSource, płacisz i WYMAGASZ!

A z konkretów, VMWare ma WIĘKSZE UŻYTKOWE możliwości.

Przykładowo, na PC hosta z procesorem bez wsparcia dla
 wirtualizacji VT-x/AMD-V:

- VirtualBox pozwala na procesor jednordzeniowy jedynie, a VMWare
 pozwala na ilość rdzeni obecną u hosta

- VirtualBox pozwala na Windows 7 NAJWYŻEJ, o w8 i w10 możesz
 tylko marzyć,
 a na VMWare zainstalujesz w10 (32 bit) spokojnie i działa dobrze,
 więc dlaczego VirtualBox pozwoli najwyżej na w7 --- ciekawe
 dlaczego???

Ponieważ wiele nowoczesnych laptopów ma sprzęt bez wsparcia dla
 wirtualizacji warto zastanowić się, fajnie mieć na nim Linuksa a
 na nim wirtualne Windows :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/