"HF5BS" <hf5bs@jo.pl> Wrote in message:
> bez niezrozumiałego
> zmuszania do zmiany przyzwyczajeń, bo tak, jak interfejs powinien się
> unowocześniać, tak nie powinien zmieniać tego, do czego setki milionów się
> przyzwyczaiły, z czym czują się dobrze i bezproblemowo sobie radzą.
Ależ to właśnie techniki perfidnej odmiany marketingu, w wielu
krajach zakazanej (np w Niemczech), zalecają robić różne zabiegi
które wprowadzają u klienta ZMIESZANIE, dezorientację, poczucie
bezsilności i obniżenie komfortu psychicznego,
jedną z głównych nich jest wprowadzanie ciągłych NIEUZASADNIONYCH
ZMIAN.
Jak np w hipermarketach, zwróć uwagę, że często zmieniają
orientację półek, gdzie co stoi,
żeby klientom odebrać szanse aby mogli zacząć robić zakupy RACJONALNIEJ
> Zmiany, bo są konieczne, potrzebne, a nie, że są modne.
I seksowne :) zamiast tych "dziadowskich sprzed wieków" - typowy
język agresywnego marketingu, kierowanego do masowego klienta z
małym rozumkiem
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
|