Re: [WINNT] Ekran logowania po wybudzeniu ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ekran logowania po wybudzeniu ekranu
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 26 Sep 2016 11:54:32 +0200

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości news:nsaeva$ec6$1@node1.news.atman.pl...
Cześć,

niby pierdółka, ale jak ustawić w Win10, żeby po wyłączenu się ekranu z powodu bezczynności usera i jego ponownym włączeniu (gdy poruszy się myszką) nie było ustawione tło jak przy logowaniu? Wymaga to kiknięcia myszką, żeby ekran ten zniknął i pojawił się pulpit, a chciałbym, żeby pulpit
pojawił się od razu po ruszeniu myszką bez klikania.

Tak na szybko, więc nie powiem, czy dobrze... Ale wydaje mi się, że u mnie, w XP, w opcjach wygaszacza, trzeba odptaszyć "po wznowieniu wyświetl ekran powitalny"... A u ciebie? Nie mam W10 pod reką, więc nie mam jak sprawdzić, czy zabangla.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"