Re: [WINNT] total commander miniatury [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander miniatury [cross]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 13 Sep 2016 19:05:45 +0200
Dnia Mon, 12 Sep 2016 22:46:21 -0400, rs napisał(a):

> dzieki, za odzew.
> no tworzy cos tam. sa niby trzy pliki tcthumb. ale drugi raz jak wchodzi
> to tego samego katalogu, to miniatury sa renderowane od nowa, co
> bolesnie da sie odczuc przy zasobach sieciowych. <rs>

Mnie się wydaje, że raczej są wczytywane z bazy. W każdym razie u siebie,
jak sprawdzam czy to na zasobach sieciowych, czy lokalnie, to wczytywane są
bardzo szybko. Zerknij jeszcze na
http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=9094 choć to już dosyć stary
wątek.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]