Re: [WINNT] Co to jest COM Surogate?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co to jest COM Surogate?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 12 Sep 2016 22:03:10 +0200
W dniu 2016-09-12 o 14:29, Adam pisze:
W dniu 2016-09-11 o 22:42, Animka pisze:
Co to jest COM.Surrogate?
Nie mam juz sił tego ubijać w Menadżerze zadań. Ciągle nawet po 3 razy
proces Com. Surrogate.
Chodzi mi o to, żeby ten proces nie wchodził juz paradę. Na jakimś forum
czytałam, że to niby wirus, ale przecież zawiera go windowsowy dll.host.
Jak ten plik usunęlam, to musiałam system przywracać.
Jak się pozbyć samego Com.surrogate?

Blaster :(

Zobacz tu:
https://malwaretips.com/blogs/dllhost-exe-32-com-surrogate-removal/

Już parę dni temu szukałam informacji na google. Jakoś nie przemogłam się, żeby skanować online komputer, zeby usunął to COM Surrogate. Zainstalowałam Malwarebytes i przeskanowalam komputer, ale ten proces dalej się pokazuje. Malwarebytes odinstalowalam, bo czasami wolę przeskanować Eset-em online (jest lepszy).

--
animka