Re: [WINNT] [XP] Security Essentials wylaczone?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [XP] Security Essentials wylaczone?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 9 Sep 2016 00:06:41 +0200
Proces  ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> zwrócił błąd:
> Do +/- 30.07.2016 działał (data ostatniego skanowania).
> XP [po]korporacyjne mogły być dłużej wspierane.

Możliwe. I tak dłużej o rok niż zapowiadali.

> Co rozumiesz przez "włączyć ręcznie usługę"?

Chodzi o to, że od września update microsoftowy wyłącza usługę tego
programu antywirusowego. Można ją spróbować włączyć, np. tak:
net start msmpsvc

Ale nie wiem czy to coś da, bo poprawka zmienia jakiś klucz w rejestrze,
który informuje program że ma się wyłączyć bo nie jest dalej wspierany.
Możesz spróbować wersji 4.4 bo ona PONOĆ dalej chodzi (w sensie pobiera
poprawki itd.).

Osobiście na jedynym kompie z XP jaki jeszcze mam używam avasta, bo to
jedyne co chce mi chodzić, z darmowych.
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.