Re: [WINNT] Windows 10 - tajne oprogramowanie systemowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tajne oprogramowanie systemowe
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Sep 2016 16:09:31 GMT
Witaj Marek, 05 wrz 2016 w news:nqjl7j$gfc$1@news.icm.edu.pl
napisałeś/aś:

> tworzy sobie i czasem nie da sie ich usunac bezstratnie. Nazwa
> aplikacji to printmanagement.msc. Za jej pomoca rozwiazalem sw˘j
> problem. Jednakze za jakis czas, po reinstalacji systemu lub na
> innym komputerze ten problem powr˘ci lecz nie sadze abym pamietal
> nazwe "tajnego" programu.

Może za to będziesz pamiętał, że pisałeś o tym na grupie. Ja tak mam
serio - wiele razy zdażyło mi się zapomnieć jak coś robiłem, ale za to
pamiętałem, że się tym tu pochwaliłem i voila. Taki nietypowy pamiętnik,
he he

> Czy jest jakis spos˘b na uzyskanie dostepu do listy tego i podobnych
> skladnik˘w systemu? Byc moze istnieja jeszcze inne fajne narzedzia.

Już chyba od Visty jest coś takiego jak GodMode:
http://www.geekweek.pl/aktualnosci/21964/godmode-w-windows-10-oferuje-
setki-funkcji
Windows 7 ma aplikację, którą się nie chwali, a często mi się przydaje:
psr.exe