[WINNT] Windows 10 - tajne oprogramowanie systemowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - tajne oprogramowanie systemowe
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 5 Sep 2016 13:34:11 +0200
Witam,

Przy okazji poprzedniego wątku, jaki tu utworzyłem dowiedziałem się o istnieniu ważnej aplikacji umożliwiającej usuwanie klonów urządzeń drukujących (nie tylko drukarek), które to Windows samodzielnie ochoczo tworzy sobie i czasem nie da się ich usunąć bezstratnie. Nazwa aplikacji to printmanagement.msc. Za jej pomocą rozwiązałem swój problem. Jednakże za jakiś czas, po reinstalacji systemu lub na innym komputerze ten problem powróci lecz nie sądzę abym pamiętał nazwę "tajnego" programu. Treningowo szukałem w panelu sterowania możliwości jego uruchomienia - bezskutecznie. Wszystko, co związane jest ze słowem "drukarka" nie jest skrótem do w/w aplikacji. Działa natomiast wyszukiwanie programów i wpisanie "zarządzanie drukowaniem" ale nie wpadłbym na wpisanie tej frazy zakładając, że wyszukiwanie wszystkiego o drukarkach powinno również pokazać printmanagement.msc.

Czy jest jakiś sposób na uzyskanie dostępu do listy tego i podobnych składników systemu? Być może istnieją jeszcze inne fajne narzędzia. Nie chcę kupować "czarnej księgi Windows" tylko po to by móc skorzystać z podstawowej funkcjonalności.Zależy mi na zapamiętaniu logiki postępowania w celu uruchomienia narzędzia, którego nazwy nie znamy / nie pamiętamy. Myliłem się sądząc, że panel sterowania jest takim zasobnikiem aplikacji.

--
Pozdrawiam,
Marek