Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 1 Sep 2016 23:53:40 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:57c89a5b$0$12558$65785112@news.neostrada.pl...
No wiesz, zastępowanie 1920x1200 rozmiarem 1280x1024, to jak przesiadka z
Merca na Malucha, zresztą, mam 3 takie LCD, oraz 3 CRT gdzie mogę popędzić
więcej.

Wystaw CRT, który wyrobi 1920x1200 - na ale.. Podaj nr aukcji ... Kupię.

Ja mam 15.4 matrycę WUXGA w laptopie. A na 1920x1080 (choć już nie x1200) udało mi się kilka starych "piętnastek" CRT pogonić, tylko obraz wtedy jest taki, "anamorficzny".

Max co widziałem/miałem 21" to 1600x1200 japonka imaya.

LG Flatron F900P, stoi przy dużej maszynie, od paru lat (a i tak z fajansu do mnie przyszedł, bo nie miałem niczego sensownego, a potrzebowałem bardzo dużego obszaru) jeżdżę na nim 2048x1536 i nawet tyle pokazuje w menu, tekst wprawdzie już jest srednio czytelny (nie dały się do końca zlikwidować niewielkie astygmatyzm i niezborność, ale czego wymagać od tak wiekowego urządzenia?), ale do gier jest to znakomite. Nauczyłem się jednak czytać taki nienajczytelniejszy tekst, choć pierwsze kilka dni nie były łatwe. Monitor zostawiam sobie, skoro uratowałem mu "życie", bo fabrycznie został za słabo polutowany i zrobiło się kilka zimnych lutów (być może to uwarunkowało jego znalezienie się na fajansie, choć niesprawność ujawniła się po ok. 2-3 latach, jak go zdobyłem, zaczął gasnąć), oraz kilka lutów uległo, zwyczajnemu zmęczeniu materiału, poprawiłem. Poza tym, jest to bardzo wygodna serwisówka, jak się macam z popsutymi dyskami, bardzo lubię takowe dobijać, albo uzdatniać tam, gdzie najprawdopodobniej nawet lab polegnie, oczywiście, kilka sektorów musi się dać normalnie używać, by miały gdzie leżeć struktury techniczne. Albo po prostu, oglądam gołe baby :) Aha, specyfikacja podaje max 1600x1200, ale spoko go pędzę wyżej i nawet to rozpoznaje, ciekawe, czy by jeszcze wyżej pociagnął, ale nie chcę zanadto kombinować, zresztą, karta nie umożliwia tego.
Ilości cali nie mierzyłem, ale mały nie jest.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"