Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 się zawiesza.
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 29 Sep 2016 17:49:59 +0200 (CEST)
Roman Tyczka <noemail@because.no> Wrote in message:
> Używam intensywnie Win10 od dnia premiery. Uważam, że z każdą kolejną
> aktualizacją jest coraz mniej stabilny i coraz mniej konfigurowalny.
> Chętnie bym uciekł na coś innego, ale ucieczka w przeszłość (Win7) to słaba
> alternatywa. Mam w planie potestować WINE i sprawdzić czy kilka ważnych dla
> mnie apek w nim biega, jeśli testy przejdą pozytywnie to być może pójdę do
> Minta :-)

A weź sobie podstaw linuksa (ale jakiegoś poważniejszego niż Mint,
 np Debian, Gentoo) a w nim VMware-Player lub VirtualBox, a w nim
 z kolei jako "guest" wersję Windows najniższą jaką się da żeby
 Twoje wyłącznie Windows'owe apki chodziły, po co się męczyć z
 kaprysami monopolisty :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/