Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 29 Sep 2016 16:32:01 +0200 (CEST)
"HF5BS" <hf5bs@jo.pl> Wrote in message:
> ==========
> Windows Registry Editor Version 5.00
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\WPA\PosReady]
> "Installed"=dword:00000001
> ==========

> Dzięki ww. (jest dla XP32 oczywiście) mam nadal pobieranie poprawek.

Ale to są poprawki krytyczne bezpieczeństwa jedynie, prawda?
Jak ktoś na xp na wirtualnej maszynie wówczas może je i tak olać
 prawda? ;)

> (Wersja 64bit wymaga bardziej złożonych działań)

Ale da się?

> Mnie akurat nikt nie zmuszał, sam chciałem. A ostatnie położenie W10
> zrobiłem jakieś 1.5 roku temu, gdy potrzebowałem coś sprawdzić z zupełnie
> innym zestawem sterów, niż w XP

Ale zmień język interfejsu chociaż, spróbuj, jest opcja w
 ustawieniach językowych żeby dodać język, potem żeby ściągnąć
 pakiet dla dodanego języka (w którym są definicje interfejsu dla
 dodawanego języka), ściągasz, czekasz, dziesiątki megabajtów
 leci, po ściągnięciu automatycznie zaczyna się instalować,
 czekasz bo to trwa długo żeby po kwadransie zobaczyć że "niestety
 nie może", kod błędu, sprawdź sobie sam, patrzę na forum M$,
 ludzie mają to samo, BUG, olany przez M$ już od ponad pół
 roku

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/