Re: [WINNT] Przenoszenie folderów users w win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przenoszenie folderów users w win10
From: Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>
Date: Mon, 19 Sep 2016 22:10:33 -0000 (UTC)
Dnia Mon, 19 Sep 2016 22:20:14 +0200, poli napisał(a):

> Witam.
>
> Podczas instalacji windows 7 można za pomocą magicznej KOMBINACJI
> uruchomić OOBE i zalogować się na tymczasowy profil by edytować np
> ustawienia rejestru odpowiadające za lokalizację folderów users.
> Szczególnie przydatne to do optymalizacji systemu dla dysków ssd ale
nie
> tylko.
>
> Pytam więc czy jest taka możliwość podczas instalacji windows10?

Tu masz opisane (ang.):
http://www.tenforums.com/tutorials/1964-users-folder-move-location-
windows-10-a.html

> Oczywiście dałem radę zrobić to już po zainstalowaniu (i działa!!) ale
> wolałbym robić to bardziej profesjonalnie.
Mnie zastanawiam dlaczego nie mogłem ponownie użyć folderu z ustawieniami
użytkownika z poprzedniej instalacji? Niby pozmieniałem ACLki, zmieniłem
właściciela a i tak przy logowaniu tworzony był tymczasowy profil.
Jakieś dodatkowe ustawienia są sprawdzane? W końcowym rezultacie kopiuję
profil użytkownika na osobną partycję przez robocopy i tworzę linka do
niego.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com