Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W10] BSOD - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 19 Sep 2016 12:11:46 +0200

Użytkownik "Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:nrmrgt$gmh$1@dont-email.me...
Witam
Windows10 Prof i dzisiaj zaczął mnie witać BSOD i komunikatem:
#v+
:(
Komputer napotkał problem i należy go uruchomić ponownie. Komputer można
uruchomić ponownie.
Aby dowiedzieć się więcej, można później wyszukać w trybie online ten
błąd: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
#v-

Pamięci sprawne, przetestowane memtestem. Dyski też w porządku.
(...)

Sądzac po opisie, coś ci mogło obciąć plik wymiany. STOP 0x50 jak przy uszkodzeniu pamięci, wystąpi także, gdy jej gwałtownie zabraknie, a system, na przykład, nie ma jej gdzie wyswapować. Jednym z moich przypadków było dołożenie dysku. Najprościej było by np. z HBCD i mini-XP podpiąć Rejestr i przeedytować wpis o pliku wymiany (nazwa i lokalizacja). To tyle, co mi się kojarzy, jeśli to co innego, to nie było rozmowy, po prostu z taką przyczyną tego błędu zetknąłem się kilka razy i akurat zapamiętałem.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"