Re: [WINNT] Jak skopiować foldery żeby ...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak skopiować foldery żeby ...
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 9 Sep 2016 17:21:16 +0200
Proces HF5BS <hf5bs@jo.pl> zwrócił błąd:

> Odśwież, jest już 9.0 beta 13 (ostatni "stable" jest 8.52a)... twoja
> wersja nie ma kilku niebywale przydatnych opcji, a zawsze możesz sobie w
> ustawieniach pozmieniać, żeby wyglądał i zachowywał się, jak obecny.
> […]
> Aby TC kopiował parametry czasowe katalogów, robisz tak. Z menu
> Konfiguracja, z listy Kopiuj/Usuń, na dole zaptaszasz Kopiuj datę/czas
> katalogów. Nie sprawdzałem działania, bo nie musiałem korzystać, ale
> myślę, że powinno zadziałać. Jeśli chcesz utrwalić ustawienie, to po
> zatwierdzeniu, ponownie Konfiguracja i Zapisz Ustawienia.

Tylko że v. 7.56a kopiuje uprawnienia (na NTFS) i daty, i tę opcję o
której piszesz też ma.

Inna opcją jest np. zintegrowanie TeraCopy (darmowego programu, bodajże
od v2.3 da się to ustawić), który zresztą ładnie integruje się nie tylko
z Windowsem ale i Total Commanderem (kopiujesz przytrzymując prawym,
wtedy jest do wyboru albo skopiować, albo przenieść). Ale sam TC
powinien wystarczyć. Ja używam go w wersji 7.56a i daje radę, czy to na
XP czy na nowszym systemie.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.