Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: cana <xenocyd@wp.pl>
Date: Thu, 1 Sep 2016 21:30:07 +0200 (CEST)
Adam <a.g@poczta.onet.pl> Wrote in message:

> Tak z ciekawości: co to znaczy wg Ciebie "przestarzały"?

Zapewnie pisze o kowalencyjnie kwantowym ze stochatycznie skrośnym
 kodowaniem zapisie informacji w klastrach skrystalizowanego
 bezwodnego diwodorku tlenu, czego niestety ani nero ani imne
 "przestarzałe" programy nie potrafią...
Zresztą te nieprzestarzałe też, ale to temat na inną bajkę :-D
NMSP
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
    ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||