Re: [WINNT] Super widoki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Super widoki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 27 Aug 2016 14:58:21 +0200
Dnia Sat, 27 Aug 2016 02:21:34 -0700 (PDT), maria.kaminska@gazeta.pl
napisał(a):

> Wielka szkoda, że widoki nie zdradzają miejsca, skąd pochodzą. Dobrze by
> było, jakby zostały podpisane,jak to robią w National Geographic.
> Uczyłyby poznawać świat. Zdjęcia są wspaniałe i szkoda, że nie wiem,
> gdzie to jest. Tego mi bardzo brakuje.

Coś Ci się grupa pozajączkowała. ;)

Co do lokalizacji - jeszcze trzeba by sprawdzić, czy w danych EXIF nie ma
przypadkiem informacji o tym zapisanej. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]